Obserwatorzy ♥

sobota, 14 stycznia 2012

Wyprzedaże !

Ostatnio wychodząc ze szkoły z racji, że miałam ponad godzinę do autobusu do domu postanowiłam wstąpić do centrum handlowego, które znajduje się na tej samej ulicy co moja szkoła.

Wiadomo, że styczeń to miesiąc wielkich wyprzedaży w sklepach - sklepy przygotowują się na przyjęcie nowych kolekcji. Moim ulubionym sklepem (sieciówką) jest H&M, ale niestety u mnie w mieście go nie ma, więc pozostaje mi RESERVED - mój drugi ulubiony sklep.

Po wejściu do centrum najpierw odwiedziłam Orsay, ale nic w nim ciekawego nie znalazłam. Później poszłam do Reserved i tak przeglądając przecenione bluzki wpadła mi w oko pewna granatowa koszulka. Bez zastanowienia wzięłam ją i pobiegłam do przymierzalni. Była ona ostatnia, ale na szczęście w moim rozmiarze! Tak mi się spodobała, że ją kupiłam. Jest boska i ten jej cudny brokatowy napis - PepsiCola!  Później w drodze na przystanek wstąpiłam do znanej drogerii - Rossmanna. Zamierałam tylko kupić żel pod prysznic na basen - bo są tanie, świetnie pachną, mają cudowną konsystencje i nie wysuszają skóry. Tym razem skusiłam się na kokosowy (wcześniej zawsze brałam mleko z miodem). Gdy szłam do kasy zauważyłam przecenę biżuterii, a ja jestem od niej uzależniona! Kupiłam dwie pary ślicznych kolczyków w super cenie - po 5 zł za parę (przecenione z ceny 22,90 zł i 27,90 zł). Kupiłabym więcej, ale czas mnie gonił i musiałam już iść.

Pomijając, że prawie się spóźniłam na autobus to jestem tak wielce zadowolona z zakupów - nie wydałam fortuny, a kupiłam na prawdę świetne rzeczy. Uwielbiam wyprzedaże !!!

Przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je telefonem.
Kliknijcie na zdjęcia, aby je powiększyć.






 I wspomniany żel (obrazek z internetu):

Koszulka - Reserved - 29,99 zł (%)
Kolczyki (długie) - Rossmann - 5,00 zł (%)
Kolczyki (wkręty) - Rossmann - 5,00 zł (%)
Żel po prysznic - Rossmann - 4,49 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!