Obserwatorzy ♥

wtorek, 10 stycznia 2012

Prezent od Jubileo.pl

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z firmą, która ma w swojej ofercie przepiękną sztuczną biżuterię. Za nawiązanie współpracy z Jubileo.pl otrzymałam mały prezent w postaci kolczyków, które sama sobie wybrałam ;D Właśnie przed chwilą otworzyłam paczkę.
A tak oto się prezentują (pierwsze zdjęcie pochodzi ze strony Jubileo.pl - ponieważ zdjęcia, które zrobiłam telefonem nie są za dobrej jakości, a baterie w cyfrówce mi padły) :



 (możecie je kupić TU)

Bardzo mi się one podobają i bardzo dziękuję firmie Jubileo.pl za ten wspaniały prezent. Zapraszam was do odwiedzenia ich strony internetowej i zrobienia zakupów. W ofercie posiadają biżuterię damską jak i męską.


Zapraszam również do polubienia sklepu na facebook'u: 


__________________________________________________________________

A co u mnie ??? 

Urwanie głowy w szkole - koniec semestru i takie tam sprawy. Wybawieniem dla mnie jest wycieczka szkolna do Warszawy w następny piątek (20.01) w planach mamy odwiedzić Centrum Kopernika, Złote Tarasy (zakupy) i Operę Narodową ("Wesele Figara"). Już się nie mogę doczekać - to tak jakby długi weekend i najważniejsze, że w szkole przepadają piątkowe "hardcorowe" lekcje (2x j.angielski, fizyka, j.rosyjski, W-F, 2x matematyka i geografia) !!!

A i przepraszam was, że tak rzadko piszę - nie mam po prostu czasu ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!