Obserwatorzy ♥

niedziela, 6 stycznia 2013

Happy New Year 2013 !!!

 ♡❤♡ Szczęśliwego nowego roku 2013 !!! ♡❤♡

Wiem, wiem życzenia nieco spóźnione, ale już od samego początku roku jestem zalatana + gdy już coś chce dodać na bloga pojawiają się problemy z internetem. Tak czy inaczej dzisiaj chciałabym wam złożyć spóźnione noworoczne życzenia...

Kochani wszystkiego dobrego, 
zdrowia, 
szczęścia, 
miłości, 
dużo pieniędzy (mimo, że mówi się iż nie są one najważniejsze to bardzo potrzebne życiu), 
spełnienia marzeń, 
wytrwania w noworocznych postanowieniach i 
wszystkiego co sobie zażyczycie :)


Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż 2012 i przyniesie masę ciekawych doświadczeń i mało trosk oraz wniesie w moje życie coś dobrego... W tym roku także skończę upragnione 18 lat !!! Wiem, najpierw czeka się na te 18 lat i wydaje się, że czeka się w nieskończoność, a później te lata lecą tak szybko, że później człowiek chce wręcz odwrotnie - chciałoby się zatrzymać czas, albo go spowolnić, żeby się nie starzeć :P

Święta, święta i po świętach... Już nawet nie czuć tej atmosfery, bo u mnie już śniegu tylko znikome ślady tylko choinki w domu przypominają o świętach...Teraz tylko trzeba czekać na ferie, później na święta i na wymarzone WAKACJE !!! Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wreszcie spokojnie odetchnąć i odpocząć.

A jak minęły wam święta i jak tam się bawiliście w sylwestra? Macie jakieś postanowienia noworoczne? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam jak wy spędziliście te chwile... Ja święta spędziłam rodzinnie, w domu. W sylwestra bawiłam się z koleżankami na domówce ;) 

6 komentarzy:

  1. Nie uważasz, że trochę za późno te życzenia? ;)
    Zapraszam do mnie daaria-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam dlaczego tak późno - przeczytaj sobie jeszcze raz posta, ze zrozumieniem ;)

      I nie uważasz, że link w komentarzu do twojego bloga jest zbędny? Przecież wyraźnie przy dodawaniu komentarzy jest napisane, że proszę o nie reklamowanie swoich blogów w komentarzach... Często odwiedzam blogi komentujących i gdybym chciała Cię odwiedzić na pewno bym to zrobiła, ale gdy widzę link do bloga to od razu mi się odechciewa.

      Usuń
  2. dzięki i nawzajem :D


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie również najserdeczniejsze życzenia - dużo dobrego w 2013 roku, spełnienia marzeń, samych blogowych inspiracji i wielu świetnych postów! :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;)
    I Tobie również szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!