Obserwatorzy ♥

niedziela, 29 stycznia 2012

Inspiracje & FERIE !!!

W końcu doczekałam się ferii. Obiecuję, że przez ferie będę dodawała posty - choć za dużo czasu też nie będę miała, bo zapowiedzieli mi już w szkole 11 sprawdzianów z tego 5 w pierwszym tygodniu po feriach.
Jak już wspominałam planuję pojechać na zakupy do Lublina (być może w pierwszym tygodniu). Niestety w tym roku nie wyjeżdżam w góry - jakoś tak wyszło, nie miałam i nie będę miała czasu... Zaczęłam również chodzić na basen co najmniej 2 razy w tygodniu (w weekend) - jak byłam młodsza to chodziłam regularnie, ale później jakoś tak się odkładało i takie tam. Chodzę m.in. z powodów zdrowotnych - dla mojego kręgosłupa, ale również dlatego, że lubię pływać. Planuję też wybrać się do kina, bo za szkołą nie miałam na to czasu. A wy jakie macie plany na ferie? A może już je mieliście, albo będziecie dopiero je mieć?


A ja właśnie zmykam  na basen ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!