Obserwatorzy ♥

sobota, 10 grudnia 2011

Świąteczny teledysk

Kilka dni temu swoją premierę miał nowy teledysk Justina Biebera. Nie jestem jego wielką fanką, ale przyznam, że słucham niektórych jego piosenek, które mi się spodobają - nie oszukujmy się chłopak ma talent i bardzo ładny głos. A wracając do teledysku... Zapewne kojarzycie świąteczną piosenkę Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (jest to moja ulubiona/ukochana piosenka świąteczna). A więc Justin postanowił nagrać duet z Mariah oraz stworzyć do tego teledysk. Uważam, że wyszło im to bardzo ładnie. Mariah Carey prezentuje się w teledysku zjawiskowo (kocham jej głos), ale i Justin też świetnie wypadł. Teledysk jak i piosenka w ich wykonaniu jest świetna, ale osobiście wolę tą piosenkę, gdy Mariah śpiewa solo.
 Zapraszam do oglądania:

Justin Bieber feat. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You


I jak się wam podoba? 
A jakie są wasze ulubione piosenki świąteczne?

4 komentarze:

  1. pomijając fakt że Mariah mogłaby byc mamą Justina to teledysk jest fajny, chociaż jak dla mnie za bardzo przesączony seksem między starszą kobietą i (jeszcze) dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam się z tobą, ale teraz prawie wszystkie teledyski takie są. Niestety takie czasy... Ale ogólnie mi się podoba - pomijając różne aspekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, ogólnie jest fajny i bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!