Obserwatorzy ♥

piątek, 5 sierpnia 2011

Inspiracje ♥ ♥ ♥

Będę co jakiś czas umieszczała moje inspiracje (po kilka obrazków w jednej notce) - wiecie o chodzi, na wielu blogach są takie notki ;D W moim przypadku będą to zdjęcia ze wspaniałej strony, którą bardzo lubię ! A więc dłużej nie przynudzając zapraszam do oglądania.












kliknijcie na zdjęcia, aby je powiększyć ;*
______________________
Przypominam wam kochani o loterii, którą znajdziecie tutaj oraz 
na pasku pod menu bloga - pamiętajcie, że do loterii zgłaszać mogą się jedynie obserwatorzy ;)

_________
Prace remontowe idą pełną parą. Przez to mam mniej czasu dla was, a tym samym dla bloga. Obiecuję, że jak już zakończę remoncik w domu to będę pisała częściej - w roku szkolnym oczywiście w wolnych czasie, który będę się starała znaleźć, choć wiem, że będzie ciężko...
(liceum z opowieści znajomych i mojej mamy zaczyna mnie przerażać ;p )
Kilkanaście osób mnie prosiło, abym dodała zdjęcia pokoju jak go skończę. Zastanowię się jeszcze, ale raczej postaram się was nie zawieść i zamieszczę zdjęcia, aby zaspokoić waszą ciekawość.

xoxo, wasza Madziusin1995

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.:)
    Nasza ciekawość..o tak trzeba ją zaspokoić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje. ;D
    Zaspokój naszą cierpliwość! ;)
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się wszystko podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chuck i Blair ♥

    A zdjęcia faktycznie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :D
    Uwielbiam tę stronę ale wersje amerykańską bardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. przeeeeboskieeee ciuchy..
    tylko pozazdrościć ich posiadaczkom :3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję wam za każdy komentarz! ♥

PROSZĘ NIE TWORZYĆ ZBĘDNEGO SPAMU W KOMENTARZACH !!!